гр 2 КК-19

Виконані завдання надсилати Викладачу за адресою: tatyanatvereza@ukr.net

Предмет "Захист Вітчизни. Основи медичних знань"

Підручник А.Гудима Захист Вітчизни. Основи медичних знань 11кл.
Посилання на підручник Захист Вітчизни


Тема "Надання домедичної допомоги при радіаційних ураженнях."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Надання першої допомоги при радіаційному ураженні,  Вплив радіації на живий організм

Опрацювати матеріали §33, сторінка 215-216

Домашнє завдання:
1. Радіаційні ураження та надання допомоги.
2. Підготувати презентацію.
3. Які небезпеки для людини виникають під час аварій на радіаційно небезпечному об'єкті? Як їх можна зменшити, або усунути?

Підручник В. М. Лелека "Захист Вітчизни. Основи медичних знань 10 кл."
Посилання на підручник Захист Вітчизни

Розділ ІІ. "Домедична допомога у надзвичайних ситуаціях"
Тема "Домедична допомога при гострих порушення дихання, та під час зупинки сердця."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Невідкладна допомога при зупинці серця і дихання

Опрацювати матеріали §1-4, сторінка 18-30.

Домашнє завдання:
1. Основні реанімаційні заходи.
2. Штучні дихання різними способами.
3. Не прямий масаж сердця.
4. Одночасне проведення штучного дихання, та не прямого масажа сердця.





Варіант №1

1-й рівень. Виберіть правильну відповідь:
1.      Основоположними документами МГП є:
а) загальна декларація прав людини;

б) Конвенція України;

в) Конвенція про права дитини;

г) Женевські конвенції та Додаткові протоколи.

2.      При капілярній кровотечі використовують:
а) фіксуючу пов’язку;

б) тугу пов’язку;

в) джгут;

г) закрутку.

3.      Іонізуюче випромінювання викликає в людини:


а) гіпертонічну хворобу;

б) променеву хворобу;

в) задуху;

г) кровотечу.


2-й рівень.


4.      Установіть відповідність між шляхами проникнення отрути в організм і способами її видалення:
а) поверхня шкіри                                                   1) прийом проносних засобів, клізми

б) шлунок                                                                 2) винесення потерпілого на свіже повітря

в) кишечник                                                             3) промивання шлунка, блювотні засоби

г) дихальні шляхи                                                   4) промивання водою.

5.      Закінчіть речення:
Травматичний шок – це…


3-й рівень.

6.       Назвіть головні небезпеки при пораненні.
7.     
Подивіться на малюнки і напишіть які види кровотеч зображені на них. Як зупинити кожну з них.


Варіант №2

1-й рівень. Виберіть правильну відповідь:


1.      Збройні сили України забезпечують:
а) екологічну безпеку країни;б) економічну безпеку країни;в) медичну безпеку країни;г) національну безпеку країни.

2.      Знищення радіаційних речовин із забруднених поверхонь – це…
а) дезактивація;б) дезінфекція;в) дегазація.

3.      Почервоніння шкіри – це ознака опіку …
а) І-го ступеня;б) ІІ-го ступеня;в) ІІІ-го ступеня;г) IV
-го ступеня.


2-й рівень.


4.      Установіть відповідність між видами кровотеч та їхніми характеристиками:
а) капілярна                                                 1) кров яскраво – червоного кольору

б) артеріальна                                             2) кров темно – червоного кольору

в) венозна                                                    3) ушкоджено велику площу шкіри

г) внутрішня                                                 4) бліді покриви шкіри, холодний піт на чолі.

5.      Закінчіть речення:
Критичні системи – це…


3-й рівень.

6.      Напишіть які фактори необхідно враховувати при оцінюванні стану потерпілого.
7.     
 Подивіться на малюнки і напишіть який вид зупинки кровотечі показано. Поясніть правила виконання даного способу .



Варіант №3

1-й рівень. Виберіть правильну відповідь:


1.      Найбільш небезпечне для людини:
а) альфа - випромінювання;б) бета – випромінювання;в) гамма – випромінювання;г) небезпека однакова.

2.      Система заходів, спрямованих на відновлення життєдіяльності організму і виведення його з термінального стану:
а) лікування;б) догляд;в) реанімація.

3.      При артеріальній кровотечі кров:
а) темно – червона;б) яскраво – червона;в) ясно - рожева.


2-й рівень.

4.      Установіть відповідність між групою інфекційних захворювань і шляхом їх передачі:
а) інфекції дихальних шляхів                    1) переважно контактний

б) кров’яні інфекції                                     2) через продукти харчування, воду, брудні руки

в) інфекції зовнішніх покривів                              3) через укуси кровосисних переносників –    комарів, кліщів, бліх, вошей

г) кишкові інфекції                                      4) повітряно – крапельний.
5.      Закінчіть речення:
Променева хвороба – це…


3-й рівень.

6.      Складіть алгоритм першої допомоги при гострому харчовому отруєнні.
7.     
Подивіться на малюнки і поясніть який вид зупинки кровотечі показано.



Варіант №4

1-й рівень. Виберіть правильну відповідь:


1.      Начальником штабу Цивільного Захисту у навчальному закладі є:
а) директор;б) заступник директора з навчально – виховної роботи;в) учитель хімії;г) учитель фізики.

2.      Здоров’я людини залежить від способу життя людини на:
а) 10%;б) 90%;в) 50%;г)20%.

3.      До критичних систем належать:
а) травна і дихальна системи;б) дихальна і серцево – судинна системи;в) серцево – судинна і ендокринна системи.


2-й рівень.

4.      Установіть відповідність між ділянкою іммобілізації та можливістю застосування підручних засобів:
а) іммобілізації нижньої кінцівки                         1) валик її підручного матеріалу

б) іммобілізація при ушкодженнях голови         2) ватно – марлеві кільця

в) іммобілізація при переломах хребта                           3) тверді предмети, що прикладаються з двох боків ушкодженої частини тіла

г) іммобілізація при переломі ключиці                           4) дерев’яний щит або дошка.
5.      Закінчіть речення:
Реанімація – це…

3-й рівень.

6.      Поясніть, чому при штучному диханні «рот у рот», та «рот у ніс» необхідно закинути голову потерпілого.
7.     
Подивіться на малюнки і поясніть які види переломів зображено. Яку першу допомогу надають при даних видах переломів.






Варіант №5


1-й рівень. Виберіть правильну відповідь:

1.      Національна безпека держави залежить від:

а) боєздатності Збройних сил;

б) можливості вести боротьбу з тероризмом;

в) спроможності громадян захищати Вітчизну під час збройних конфліктів;

г) освіти населення.

2.      Заходи щодо забезпечення нерухомості кісток у місці перелому називають:
а) шинування

б) пов’язка

в) іммобілізація

3.      При проведенні заходів серцево-легеневої реанімації:                                                            
а) 1. штучна вентиляція легень, 1 реанімаційний вдих 
2. натиснення на грудну клітину (закритий масаж серця)  4-5 разів

б) 1. штучна вентиляція легень, 5 реанімаційних вдихів 2. натиснення на грудну клітку (закритий масаж серця)  60 секунд

в) 1. штучна вентиляція легень, 5 реанімаційних вдихів2. натиснення на грудну клітку (закритий масаж серця)  45 секунд

2-й рівень.

4.    Визначте порядок проведення медичних заходів на території з радіоактивним зараженням:
а) перенос потерпілого в заглиблене поміщення;

б) проведення заходів щодо збереження життя ураженому (зупинка кровотечі, відновлення дихання, не прямий масаж серця);

в) дезактивація одягу і  взуття;г) санітарна обробка шкіри і слизових оболонок.

5.      Закінчіть речення:
До симптомів захворювання органів дихання відносять…

3-й рівень.


6.      Опишіть послідовність дій з надання першої медичної допомоги при інсульті.
7.     
 Подивіться на малюнок і опишіть послідовність дій при наданні першої допомоги даним видом реанімації.



Варіант №6

1-й рівень. Виберіть правильну відповідь:

1.      Державно – правовою основою військового законодавства є:

а) Декларація прав людини;

б) Гуманітарне право;

в) Конституція України;

г) Закон «Про Збройні сили України».

2.      Переломи з утворенням трьох або більше обламків чи осколків кісток:
а) відкритий перелом

б) закритий перелом

в) множинний перелом

3.        Порушення роботи різних органів людського тіла внаслідок потрапляння в організм   різних отруйних речовин, велика кількість алкоголю:
а) отруєння

б) токсикоз

в) передоз

2-й рівень.

4.    Установіть відповідність між локалізацією перелому і способом іммобілізації:
а) верхня щелепа                       1) накладання тугої пов’язки;

б) нижня щелепа                                   2) накладання пращоподібної пов’язки;

в) ребра                                       3) введення між щелепами смужки фанери та її фіксація до голови.

5.      Закінчіть речення:
При кровотечі з носа необхідно…

3-й рівень.


6.      Опишіть ваші дії після повідомлення про витікання отруйних газів.
7.     
При проведенні заходів серцево – легеневої реанімації необхідно










Предмет "Біологія"

Підручник С.В. Межерін Біологія 11кл.
Посилання на підручник Біологія


Тема "Система органічного світу і принципи її побудови."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Система органічного світу і принципи її побудови.

Опрацювати матеріали §46

Домашнє завдання:
1. Скласти схемі, мал. 217, 218, сторінка 278.


Тема "Історичний розвиток прокаріотів, рослин і грибів."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Історичний розвиток прокаріотів, рослин і грибів.

Опрацювати матеріали §47

Домашнє завдання:
1. Запитання для самоконтролю сторінка 287..




Тема "Особливості еволюції тварин."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Особливості еволюції тварин

Опрацювати матеріали §48

Домашнє завдання:
1. Вправа 5, сторінка 292.



Тема "Походження людини."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Походження людини

Опрацювати матеріали §49

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Етапи еволюції людини", сторінка 296.



Тема "Узагальнення знань."

Домашнє завдання:
1. Тестові завдання, сторінка 299-300.



Тема "Біологія і майбутнє людства."

Опрацювати матеріали §50

Немає коментарів:

Дописати коментар