гр 5 ЕЗ-19

Виконані завдання надсилати Викладачу за адресою: tatyanatvereza@ukr.net

Предмет "Хімія"

Підручник О.Г. Ярошенко "Хімія 10 кл.".
Посилання на підручник Хімія


Тема "Синтетичні волокна"

Опрацювати матеріали §31

Домашнє завдання:

Дати відповідь на запитання 2, 3, 4 на сторінці 183.

Тема "Багатоманітність і зв'язки між класами органічних речових"

Опрацювати матеріали §32
Скласти схему взаємо-зв'язків між органічними сполуками, мал. 57, ст. 185.

Домашнє завдання:

Вправа 3 на сторінці 186.


Тема "Вітаміни і ферменти"

Опрацювати матеріали §33

Теоретичний матеріал за посиланням:  Вітаміни і ферменти

Домашнє завдання:

Обгрунтуйте біологічну роль вітамінів. Підтвердьте її прикладами.


Тема "Роль органічної хімії у розв'язанні сировинної, енергентичної, продовольчої проблем, створенні нових матеріалів"

Опрацювати матеріали §34

Домашнє завдання:

Створити навчальний проект на одну із тем:

  • Пластмаси. 
  • Каучуки. 
  • Синтетичні волокна. 
  • Біологічно-активні речовини. 
  • Розв'язання сировнинної, енергетичної, продовольчої проблем.


Тема "Захист навчальних проектів"




Підручник П.П. Попель "Хімія 11 кл.".
Посилання на підручник Хімія
Тема "Електронні і графічні формули атомів елементів"

Опрацювати матеріали §1-2

Теоретичний матеріал за посиланням:  Електронні і графічні формули атомів елементів

Домашнє завдання:
Вправа 2, сторінка 8.



Тема "Валентні стани елементів."

Опрацювати матеріали §3

Теоретичний матеріал за посиланням:  Валентні стани елементів

Домашнє завдання:
Вправа 27, сторінка 23.


Тема "Можливі ступені окиснення неметалічних елементів."

Опрацювати матеріали §3, сторінка 19

Теоретичний матеріал за посиланням:  Можливі ступені окиснення неметалічних елементів

Домашнє завдання:
Вправа 29, сторінка 23.




Тема "Розв'язування задач. Виконання вправ."

Опрацювати матеріали §3

Домашнє завдання:

Визначення валентності

1. Знаючи що валентність Оксигену – ІІ, а Гідрогену – І знайдіть відповідні пари (скласти формули бінарних сполук, маючи на окремих карточках половинки бінарних сполук)
І варіант 
ІІ варіант
Na2
O2
C
Cl
Al2
O3
N
H4
S
O5
O
H2
P2
O
Cl
H3
2.  Складіть формули сполук знаючи валентність хімічних елементів:
  А  СаІІО;    Б  СоІІІО;   В   АgIII;   Г  NV O;     Ґ  FeIIIClI;    Д  WVIO;
E  AsIIIH.
 3. Напишіть формули сполук із Хлором, знаючи, що він одновалентний, елементів: Калій, Барій, Алюміній, Магній, Купрум(І), Хром (ІІІ), Гідроген.4. Знаючи валентності елементів, складіть формули таких речовин: 
    ІІ
    IV  I
   II
II  
II    I   
   I
  I    II
Al S
  Si Cl
Zn S
Pb O
Fe Cl
K Cl
Cu S

  I    І
  V   I 
  III
VI  
I   I
Na Cl
  P Cl
   N H
 W O
Ag I
 1. Визначити валентності елементів у сполуках:SO3, H2S, SO2, Al2S3. У якій сполуці валентність Сульфуру найнижча ?
2. Визначити валентність Мангану в сполуках : MnO, MnO2, Mn2О3, Mn2O7.3.  Визначіть валентність елементів у бінарних сполуках:
        А   K2S;   Б   P2O5;   В   N2O3;      Г   MnO2.
 4.Визначити валентність елементів у бінарних сполуках:
а) Fe Cl3, MnCl2, CuCl2 ,Na Cl, CaCl2, AlCl3, KCl.
б) Li2S, Al2S3, BaS, Na2S, PbS, Fe2S3, MgS.
в) K2O, N2O3, CO2, Li2O, BaO, Fe2O3 .


Тема "Явище періодичної зміни властивостей елементів."

Опрацювати матеріали §4

Теоретичний матеріал за посиланням:  Явище періодичної зміни властивостей елементів

Домашнє завдання:
Вправа 31, сторінка 28.


Тема "Узагальнення та систематизація знань."

Опрацювати матеріали §4

Теоретичний матеріал за посиланням:  Явище періодичної зміни властивостей елементів

Домашнє завдання:
Вправа 32-35, сторінка 28.


Тема "Хімічний зв'язок і будова речовини."

1. Йонний зв'язок

Опрацювати матеріали §5

Теоретичний матеріал за посиланням:  Йонний зв'язок

Домашнє завдання:
Вправа 39,42, сторінка 33.

2. Ковалентний зв'язок

Опрацювати матеріали §6

Теоретичний матеріал за посиланням:   Ковалентний зв'язок

Домашнє завдання:
Вправа 47, сторінка 40.

3. Водневий зв'язок

Опрацювати матеріали §7

Теоретичний матеріал за посиланням:  Водневий зв'язок

Домашнє завдання:
Вправа 56,57, сторінка 45.

4. Металічний зв'язок

Теоретичний матеріал за посиланням:  Типи зв'язків

Опрацювати матеріали §7

Домашнє завдання:
Вправа 60, 61 та 62, сторінка 45.

5. Кристалічні та аморфні речовини

Теоретичний матеріал за посиланням:  Кристалічні та аморфні речовини

Опрацювати матеріали §8

Домашнє завдання:
Вправа 64, 66, сторінка 48.


6. Залежність фізичних властивостей речовин від їхної будови

Теоретичний матеріал за посиланням:  Залежність фізичних властивостей від кристалічних граток

Опрацювати матеріали §8

Домашнє завдання:
Вправа 67, сторінка 48.

Тема "Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Хімічний зв'язок. Будова речовини""

Теоретичний матеріал за посиланням:  Залежність фізичних властивостей від кристалічних граток

Опрацювати матеріали §8

Домашнє завдання:
1. Повторити матеріал теми.
2. Підготувати навчальний проект з даної теми (вплив видів зв'язку на властивості речовин).




Тема "Хімічні реакції"
1. Необоротні і оборотні хімічні процеси.

Опрацювати матеріали §9

Домашнє завдання:
1. Дати визначення цим реакціям і написати по два приклади(рівняння) до кожного.


2. Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.


Опрацювати матеріали §10

Домашнє завдання:
1. Вправа 78,79, сторінка 59.


3. Розв'язування задач. Виконання вправ.


Опрацювати матеріали §11

Домашнє завдання:
1. Розглянути розв'язання задачі №1, сторінка 61-62 і за її зразком розв'язати задачу №81, 82, сторінка 64.

4. Гідроліз солей

Опрацювати матеріали §12

Домашнє завдання:
1. Вправа 89,90, сторінка 71.

5. Поняття про гальванічний елемент

Теоретичний матеріал за посиланням: Поняття про гальванічний елемент

Опрацювати матеріали §13

Домашнє завдання:
1. Вправа 97, сторінка 78.


Тема "Розв'язування задач."

Домашнє завдання:
1. Дати визначення поняттям:

  • Екзотермічні реакції;
  • Ендотермічні реакції;
  • Тепловий ефект;
  • Термохімічне рівняння;
  • Необоротні реакції;
  • Оборотні реакції;
  • Хімічна рівновага;
  • Принцип Ле Шателье;
  • Електроліти;
  • Не електроліти;
  • Слабкі електроліти;
  • Сильні електроліти;
  • Водневий показник;
  • Гідроліз солей.

Тема "Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Хімічні реакції""


1. Укажіть правильне твердження щодо хімічної рівноваги
А після встановлення хімічної рівноваги реакція зупиняється
Б якщо система перебуває в рівноважному стані, концентрація речовин не змінюється
В хімічні рівновага настає тільки в необоротних реакціях
Г стан хімічної рівноваги неможливо порушити жодними чинниками
2. Укажіть правильні твердження щодо реакції, яка відбувається за схемою
СО + О2 → СО2
1 оборотна реакція
А 1,3,5
2 необоротна реакція
Б 1,4,5
3 реакція заміщення
В 2,3,5
4 реакція сполучення
Г 2,4,5
5 окисно-відновна реакція
Д 3,4,5
3. Укажіть назву речовини, у водному розчині якої колір універсального індикаторного папірця змінився на синій
А натрій сульфіт
Б аргентум сульфід
В магній хлорид
Г калій сульфат
4. Позначте речовини, при взаємодії яких утворюється осад
А цинк гідроксид та натрій гідроксид
Б арґентум нітрат та калій хлорид
В кальцій карбонат та нітратна кислота
Г натрій хлорид та калій нітрат
5. Яка дія сприятиме зміщенню хімічної рівноваги реакції
СО(г.) + Н2 (г.) СО (г.) + Н2О (г.); ΔН > 0
    в бік утворення карбон(ІV) оксиду?
А  зниження концентрації водню
Б  підвищення температури
В  зниження концентрації водяної пари
Г  підвищення тиску
6. Виберіть схему реакції, яка відбувається в гальванічному елементі, складеному з залізної пластини і мідної пластин, занурених у розчини своїх солей.
А 0+ Cu2+→ Fе2++ Cu0
Б 2 ++ SО42−→ FеSО4
В Сu2 ++ SО42− → CuSО4
Г Сu0+ Fе2 +→ Cu2 ++ Fе0
7. Установіть відповідність між явищем, що свідчить про перебіг хімічної реакції та її реагентами
Явище
Реагенти
1 утворення осаду
А натрій хлорид і калій сульфат
2 виділення газоподібної речовини
Б натрій сульфат і барій хлорид
3 утворення малодисоційованої речовини
В ортофосфатна кислота і натрій гідроксид
4 реакція не відбувається
Г калій карбонат і хлорид на кислота

Д натрій гідроксид і калій хлорид

  8. Установіть відповідність між схемами та типами хімічних реакцій.
Схема реакції
1  ZnO + HCl → ZnCl2 + H2O
2  SO3 + H2O → H2SO4
3  Zn + H2SO4 → ZnSO4 + H2
 Al(OH)3 → Al2O3 + H2O
Тип реакції
А  заміщення
Б  дегідрування
В  обміну
Г  розкладу
Д  сполучення

9. Спрогнозуйте середовище розчинів солей: калій нітрату, магній нітрату, натрій сульфіду. Складіть рівняння гідролізу

10. Обчислити вихід продукту реакції негашеного вапна масою 400 г, добутого термічним розкладом кальцій карбонату масою 800 г


"Контрольна робота з теми "Хімічні реакції""


1.Позначте правильне твердження щодо системи, в якій встановилася рівновага, що описується рівнянням  N2 + 3H2 = 2NH3  Н= -92 кДж
А при підвищенні тиску рівновага зміщується в бік продуктів реакції
Б при підвищенні температури рівновага зміщується в бік продуктів реакції
В при збільшенні концентрації азоту рівновага зсувається в бік реагентів
Г при зменшенні концентрації амоніаку рівновага зсувається в бік реагентів
2.Укажіть умови, за яких можна змістити хімічну рівновагу оборотної реакції в напрямку прямої реакції СО2 (г) + Н2(г) ↔СО(г) + Н2О (г), ∆Н = -41 кДж
А підвищити тиск
Б знизити температуру
В зменшити концентрацію чадного газу
Г збільшити концентрацію водню
3. Укажіть назву речовини, у водному розчині якої колір універсального індикаторного папірця змінився на рожевий
А натрій хлорид
Б натрій карбонат
В ферум(ІІІ) сульфат
Г цинк карбонат
4. Позначте речовини, при взаємодії яких утворюється газоподібна речовини
А цинк гідроксид та натрій гідроксид
Б арґентум нітрат та калій хлорид
В кальцій карбонат та нітратна кислота
Г натрій хлорид та калій нітрат

5. Збільшення тиску в системі спричинить підвищення виходу продукту в реакції
А  2H2O(г.) ↔ 2H2(г.) + O2 (г.)           
Б  CaCO3 (тв.) ↔ CaO(тв.) +CO2(г.)
В  N2 (г.) + 3H2 (г.) ↔ 2 NH3(г.)         
Г  CO(г.) + H2O(г.) ↔ CO2(г.) + H2(г.)
6. Проаналізуйте твердження. Чи є проміж них правильні.
І. Позитивно заряджений електрод гальванічного елемента називається анод.
ІІ. Під час роботи гальванічного елемента катод розчиняється.
А правильне тільки І
Б правильне тільки ІІ
В обидва правильні
Г немає правильних
7. Установіть відповідність між явищем, що свідчить про перебіг хімічної реакції та її реагентами
Явище
Реагенти
1 утворення осаду
А натрій нітрат і калій сульфат
2 виділення газоподібної речовини
Б натрій сульфат і барій хлорид
3 утворення малодисоційованої речовини
В ортофосфатна кислота і натрій гідроксид
4 реакція не відбувається
Г калій карбонат і хлоридна кислота

Д натрій гідроксид і калій хлорид
 
8. Установіть відповідність між схемами та типами хімічних реакцій
Схема реакції
  1  MgO + HCl → MgCl2 + H2O
  2  BaO + H2O → Ba(OH)2
  3  Fe+ HCl → FeCl2 + H2
  4  CaCO3 → CaO + CO2
Тип реакції
  А  заміщення
  Б  сполучення
  В  обміну
  Г  розкладу
  Д  дегідратації

9. Якою є реакція середовища водних розчинів калій хлориду, аргентум нітрату та магній хлориду? Відповідь обґрунтуйте за допомогою рівнянь реакцій гідролізу.
10. Унаслідок взаємодії натрію кількістю речовини 0,2 моль з водою добули водень об’ємом 1,916 л ( за н.у.). Обчислити вихід продукту реакції.




Предмет "Біологія"

Підручник В.І. Соболь "Біологія і екологія 10 кл.".
Посилання на підручник Біологія

Тема "Сучасні завдання медичної генетики"

Опрацювати матеріали §51

Теоретичний матеріал за посиланням: Сучасні завдання медичної генетики

Домашнє завдання:
Завдання, для самоконтролю, сторінка 203.


Тема "Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини"

Опрацювати матеріали §52

Теоретичний матеріал за посиланням: Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб людини

Домашнє завдання:
Розв'язати вправи на спадкові захворювання №1, №2 на сторінці 205-206.


Тема "Практична робота №2. Розв'язування типових генетичних задач."


Домашнє завдання:
Впарава 1,2, 3 сторінка 202.



Тема "Репродукція, як механізм забезпечення безперервності існування видів"

Опрацювати матеріали §53

Теоретичний матеріал за посиланням: Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів

Домашнє завдання:
Опрацювати параграф і заповнити таблицю, сторінка 210.


Тема "Особливості процесів регенерації організму людини."

Опрацювати матеріали §54

Теоретичний матеріал за посиланням: Особливості процесів регенерації організму людини

Домашнє завдання:
Опрацювати запитання, сторінка 214.



Тема "Трансплантація тканин та органів у людини."

Опрацювати матеріали §55-56

Теоретичний матеріал за посиланням: Трансплантація тканин та органів у людини

Домашнє завдання:
Опрацювати запитання, сторінка 218.


Тема "Ріст та розвиток клітин. Старіння та смерть клітин."

Опрацювати матеріали §57-58

Теоретичний матеріал за посиланням: Ріст та розвиток клітин. Старіння та смерть клітин

Домашнє завдання:
Тест, сторінка 226.


Тема "Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки."

Опрацювати матеріали §58, сторінка 229

Теоретичний матеріал за посиланням: Особливості процесів регенерації організму людини

Домашнє завдання:
Опрацювати запитання, сторінка 230.



Тема "Поняття про онкогенні фактори."

Опрацювати матеріали §59

Теоретичний матеріал за посиланням: Поняття про онкогенні фактори

Домашнє завдання:
Завдання на співставлення, сторінка 234.



Тема "Статеві клітини."

Опрацювати матеріали §60

Теоретичний матеріал за посиланням: Статеві клітини

Домашнє завдання:
Виконати "Лабораторна робота №3", сторінка 237-238.


Тема "Суть та біологічне значення запліднення."

Опрацювати матеріали §61

Теоретичний матеріал за посиланням: Суть та біологічне значення запліднення

Домашнє завдання:
Дати визначення та описати етапи цього процесу.


Тема "Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоціальною сутністю."

Опрацювати матеріали §62

Теоретичний матеріал за посиланням: Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоціальною сутністю



Тема "Сучасні можливості і перспективи репродуктивної медицини."

Опрацювати матеріали §62

Теоретичний матеріал за посиланням: Особливості репродукції людини у зв'язку з її біосоціальною сутністю

Домашнє завдання:
Переглянути відеометеріали та виписати "Сучасні можливості та перспективи репродуктивної медицини.".



Тема "Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології."

Опрацювати матеріали §63

Теоретичний матеріал за посиланням: Застосування досягнень молекулярної генетики, молекулярної біології та біохімії у біотехнології.

Домашнє завдання:
Робота з ілюстрацією, сторінка 248-249.


Тема "Поняття про біологічну не безпеку та біологічну безпеку."

Опрацювати матеріали §64

Теоретичний матеріал за посиланням: Поняття про біологічну не безпеку та біологічну безпеку.

Домашнє завдання:
Завдання для самоконтролю ,сторінка 253.



Тема "Узагальнення знань з теми "Застосування результатів біологічних досліджень у селекції, медицині та біотехнології""

Домашнє завдання:
Узагальнюючі таблиці, сторінка 254.


Предмет "Географія"

Підручник Сергій Кобернік "Географія 11 клас.".
Посилання на підручник Географія

Тема "Літосфера та геологічне середовище"

Опрацювати матеріали §9

Домашнє завдання:
1. Властивості літосфери.
2. Механізми руху літосферних плит.
3. Як пов'язані рухи літосферних плит с формуванням рельєфу землі.


Тема "Закономірності розташування основних форм рельєфу."

Опрацювати матеріали §10-11

Домашнє завдання:
1. Скласти схему: "Тектонічні структури, та пов'язанні з ними форми рельєфу", сторніка 51.
2. Вплив рельєфу на розселення населення, розвиток і розташування окремих виробництв.


Тема "Ресурсні властивості літосфери."

Теоретичний матеріал за посиланням: Ресурсні властивості літосфери

Опрацювати матеріали §12

Домашнє завдання:
1. Дати відповідь на запитання 4,5, сторінка 58.

Тема "Атмосфера та системи Землі."

1. Сонячне випромінювання. Показники стандарту атмосфери.

Опрацювати матеріали §13

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Типи вітрів" мал. 55, сторінка 61.
2. Розшифрувати схему "Основні показники стану погоди" мал. 56, сторінка 63



2. Погода та клімат.

Опрацювати матеріали §14

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Кліматичні чинники" мал. 58, сторінка 65.



3. Ресурсний потенціал атмосфери.

Опрацювати матеріали §15

Домашнє завдання:
1. Запитання 2, 4, сторінка 75.



Тема "Гідросфера та системи Землі."

1. Гідросфера. Світовий океан.

Опрацювати матеріали §16

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Складники світового океану" мал. 69, сторінка 77.
2. Скласти схему "Ресурси світового океану" мал. 73, сторінка 80.

2. Види суходолу.

Опрацювати матеріали §17

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Формування озерних улоговин." мал. 77, сторінка 83.
2. Скласти схему "Сучасні методи очищення води" мал. 81, сторінка 89.


Тема "Біосфера та системи Землі."

1. Біосфера. Грунти.

Опрацювати матеріали §18

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Складники біосфери" мал. 81, сторінка 91.


2. Природні зони.

Опрацювати матеріали §19

Домашнє завдання:
1. Запитання 3,5, сторінка 100.



Тема "Загальні суспільно-географічні закономірності світу."

1. Географічний простір.

Опрацювати матеріали §20

Домашнє завдання:
1. Скласти схему, мал.94, сторінка 103. Доповнити характеристику до кожного простору.

2. Демографічні процеси у світосистемі.

Опрацювати матеріали §21

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Типи відтворення населення", сторінка 106.


3. Міграції у світосистемі.

Опрацювати матеріали §22

Домашнє завдання:
1. За малюнком 101, схарактеризуйте на конкретних прикладах міграцію робочої сили між різними країнами.


4. Глобальна економіка.

Опрацювати матеріали §23

Домашнє завдання:
1. Запитання 4, сторінка 120.


5. Глобальні ланцюги доданої вартості.

Опрацювати матеріали §24, сторінка 123-125

Домашнє завдання:
1. Запитання 2, сторінка 125.



6. Виробництва вторинного сектору.

Опрацювати матеріали §25

Домашнє завдання:
1. Підготувати міні проекти на одну з тем:
Міні проект складається з Хто виконував, Тема, Мета, Розкриття теми та Висновок. Кількість слайдів 4-6.



7. Особливості окремих складових третинного сектору.

Опрацювати матеріали §26
1. Підготувати міні проекти на одну з тем:
Міні проект складається з Хто виконував, Тема, Мета, Розкриття теми та Висновок. Кількість слайдів 4-6.



Тема "Політична географія та геополітика"

Опрацювати матеріали §27

Домашнє завдання:
1. Скласти схему форми політичних відносин, сторінка 141.
2. Опрацювати запитання 2,3,*4 сторінка 145.


Тема "Політична географія та геополітика. Українська держава та територія України."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Українська держава та територія України

Опрацювати матеріали §28

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Адміністративно - територіальний устрій України", сторінка 150.
2. Теми міні проектів, сторінка 151.


Тема "Населення України."

Опрацювати матеріали §29

Домашнє завдання:
1. Практична робота №9, сторінка 156.
2. Провести аналіз картограми, мал. 126, сторінка 153.


Тема "Економіка України в міжнародному поділі праці."

1. Сучасні риси національної економіки України.

Опрацювати матеріали §30

Домашнє завдання:
1. Дати відповідь на запитання 1-3, сторінка 160.

2. Україна на окремих світових товарних ринках. Сучасний стан енергетики.

Опрацювати матеріали §31, сторінка 160-162

Домашнє завдання:
1. Заповнити таблицю.


3. Сучасний стан окремих виробництв.

Опрацювати матеріали §31-33

Домашнє завдання:
1. Запитання 2, сторінка 164.
2. Схема, малюнок 137, сторінка 167.
3. Теми для дослідження та міні-проекти, сторінка 175.


4. Сталий (збалансований) розвиток.

Опрацювати матеріали §33, сторінка 174-175

Домашнє завдання:
1. Запитання 4, сторінка 175.

Немає коментарів:

Дописати коментар