гр 3 КК-21

 Виконані завдання надсилати Викладачу за адресою: tatyanatvereza@ukr.net

Предмет "Біологія"

Підручник Валерій Соболь "Біологія і Екологія 11 клас".
Посилання на підручник Біологія

Тема "Фотоперіодизм та його адаптивне значення"

Теоретичний матеріал за посиланням:  Фотоперіодизм та його адаптивне значення

Опрацювати матеріали §18

Домашнє завдання:
Переглянути відео за посиланням, та скласти таблицю реакції живих організмів на довжину світового дня.


Тема "Узагальнення і систематизація навчального матеріалу."

Домашнє завдання:
1. Опрацювати матеріали узагальнення теми, сторінка 168.
2. Оцінювання після карантину.


Тема "Біологічні основи здорового способу життя"

1. "Науки, що вивчають здоров'я людини".

Теоретичний матеріал за посиланням:  Науки, що вивчають здоров'я людини

Опрацювати матеріали §19

Домашнє завдання:
1. Схема "Складники  здоров'я людини", схема 41, сторінка 69.
2. Заповнити таблицю, сторінка 71.



2. "Принципи здорового способу життя".

Теоретичний матеріал за посиланням:  Принципи здорового способу життя

Опрацювати матеріали §20

Домашнє завдання:
1. Виписати складники здорового способу життя, сторінка 73.
2. Заповнити таблицю, сторінка 75.



3. "Безпека і статева культура.".

Опрацювати матеріали §21

Домашнє завдання:
Виписати основні шляхи і способи підвищення рівня статевої культури, сторінка 78.



4. "Негативний на здоров'я людини алкоголю, куріння та наркотиків.".

Теоретичний матеріал за посиланням:  Негативний вплив на здоров'я людини курінняШкідливі звички

Опрацювати матеріали §22-24

Домашнє завдання:
1. Заповнити таблицю, сторінка 91.
2. Що таке наркоманія?
3. Наведіть приклади захворювань, що супроводжують наркоманію.
3. У чому полягає негативний вплив наркотиків на здоров'я людини?
5. Підготувати презентації на тему: "Негативний вплив на здоров'я людини алкоголю.", "Негативний вплив на здоров'я людини куріння.", "Негативний вплив на здоров'я людини наркотиків."



5. "Вплив стресових факторів на організм людини.".

Теоретичний матеріал за посиланням:  Вплив стресових факторів на організм людини

Оптацювати матеріали §25

Домашнє завдання:
Опрацювати завдання, для самоконтролю сторінка 95.



5. "Вплив навколишнього середовища на здоров'я людини.".

Теоретичний матеріал за посиланням:  Здоровя людини та навколишнє середовищє

Оптацювати матеріали §26

Домашнє завдання:
1. Заповнити таблицю, сторінка 99.
2. Завдання дял самоконтролю, сторінка 99.


Тема "Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок з теми "Вплив навколишнього середовища на здоров'я людини""

Теоретичний матеріал за посиланням:  Здоровя людини та навколишнє середовищє

Оптацювати матеріали §26

Домашнє завдання:
1. Підготувати навчальний проект "Особиста програма зміцнення здоров'я" за зразком

Зразок:


Навчальний проектОсобиста програма зміцнення здоровя

Створила
учениця 11 класу 
Савченко Єлизавета
                                                 Мета: сформувати вміння складати особисту програму зміцнення здоровя; розвивати вміння застосовувати різні джерела та засоби отримання інформації.
Обладнання: презентація, буклет, Інтернет ресурси.
                                          Хід роботи1.Вступ.2.Визначити актуальність проблеми.3.Визначення пунктів, що забезпечать зміцнення здоровя.
4.Результати.


  • ВСТУП


Проблема формування, збереження, зміцнення та відтворення здоров’я людини належить до споконвічних і глобальних.У контексті соціально-економічних змін, які відбуваються в сучасному українському суспільстві, проблема формування здорового способу життя особистості займає особливо важливе місце. Ніхто не може стояти осторонь від розв’язання таких негайних завдань як збереження здоров’я.Здоров’я – поняття багатопланове. Це не лише відсутність хвороб, а й комфортне психологічне самопочуття, гарний настрій, високий рівень пристосування, благополуччя. Тобто, здоров’я – це гармонійне поєднання фізичного, психічного, духовного і соціального здоров’я, як результат самодисципліни, самопізнання, самореалізації, на основі стійкої потреби бути здоровим. Більшу частину робочого часу доби ми, діти,  проводимо у школі. Тому нам потрібно знати, як максимально можливо зберегти здоров’я. В цьому нам допоможуть  здоров’язберігаючі  технології.  Вони створюють безпечні умови для перебування, навчання та праці, дають можливість  набути необхідних знань, вмінь та навичок здорового способу життя, навчитися використовувати отримані знання в повсякденному житті.    
  • АКУТАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ

У системі людських цінностей і пріоритетів одне з найважливіших місць займає здоров’я людини, як процес збереження і розвитку її психічних і фізіологічних функцій, оптимальної працездатності життя. Рівень здоров’я населення визначається умовами праці та побуту, добробутом, загальною та гігієнічною культурою, тобто способом життя людини. Нині в Україні склалася складна ситуація у галузі охорони здоров’я, спричинена як соціально-економічними, санітарними, гігієнічними, екологічними факторами, так і недосконалою структурою системи охорони здоров’я. Вражає відсутність у багатьох людей пріоритету здоров’я, можливості вести здоровий спосіб життя як провідного чинника збереження здоров’я. Що ж це за пункти, за допомогою яких можна так легко зміцнити своє здоровя? Таких пунктів небагато, але при дотримуванні їх, ви будете здивовані результатом. Припустимо, що ви бажаєте зміцнити своє здоровя, але не знаєте з чого почати. Отже, пункти програми будуть наведені за напрямками: запровадження здорового харчування, рухова активність, відмова від шкідливих звичок і здоровий сон.

1.ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ:

ü Харчуватися регулярно — означає вживати їжу 5–6 разів на день з інтервалом 2–3 години. Регулярне харчування покращує обмін речовин, позитивно позначається на роботі системи травлення і може сприяти зниженню ваги.

ü Контролювати розмір порцій — означає вживати їжу невеликими порціями — не більшими за розмір стиснутого кулака.

ü Обов’язково снідати — означає не пропускати ранкового прийому їжі. Вранці обмін речовин швидший, ніж удень та ввечері, тому їжа швидко перетравлюється і забезпечує організм енергією, яка ефективно витрачається впродовж дня.

ü Збільшити вживання фруктів і овочів — означає забезпечити організм вітамінами, мінеральними речовинами і клітковиною.

ü Збільшити споживання молочних продуктів — означає вживати достатню кількість молочних продуктів середньої і низької калорійності, обов’язково збагачувати свій раціон сиром твердих сортів із невисоким відсотком жирності.

ü Вживати достатню кількість води — означає підтримувати нормальний водний баланс в організмі.

2. РУХОВА АКТИВНІСТЬ:

Однією з основних ознак здорового способу життя є висока фізична активність – рух. 

Рухова активність — це будь-які форми руху, під час яких організм використовує енергію. Це можуть бути заняття спортом (плаванням чи гімнастикою) або такі буденні справи, як прибирання чи вигулювання собаки. Більшість видів рухової активності поліпшують нашу фізичну форму. Величезні можливості, закладені в організмі кожної людини, можуть бути реалізовані у здоров'я й активне довголіття тільки за умови постійних фізичних навантажень. На жаль, більшість людей ведуть малорухливий спосіб життя.


Виокремлюють щонайменше три принципи рухової активності, про які важливо пам’ятати.

ü Принцип індивідуальності — означає, що кожна людина має унікальні характеристики, які визначають її здатність адаптуватися до фізичних навантажень. Генетичні особливості, вік людини, стан її здоров’я впливають на інтенсивність обміну речовин, нервової та ендокринної регуляції. Та сама тренувальна програма може ідеально підходити одній людині і зовсім не підходити іншій.

ü Принцип систематичності — означає потребу регулярних тренувань. У разі припинення або значного зменшення навантажень, результати, яких удалося досягти, швидко втрачаються. Цей принцип спричинив відомий вислів: «Використовуй або втрачай».

ü Принцип поступовості — означає потребу поступового збільшення навантажень. 

Нехтування цим принципом може призвести до травми і втрати інтересу до занять.

3.ЗДОРОВИЙ СОН:

Щонайменше 7 годин сну щоночі допоможуть уникнути діабету, серцево-судинних захворювань, інсульту, високого кров'яного тиску, збільшення ваги та ожиріння, порушення імунної системи, погіршення психічного здоров'я, депресії. 

Правила здорового сну:

ü Скільки часу необхідно для сну? Зверніть увагу, молодь та люди з хронічними захворюваннями мають спати 8-10 годин сну на добу, а діти різного віку - від 9 до 17 годин.

ü Засинати та прокидатися потрібно в один і той же час. Організму набагато легше буде повноцінно відновлюватися в умовах певного режиму. Оптимальний режим – засинати після заходу сонця і прокидатися незабаром після сходу.

ü Ліжко використовуйте тільки за призначенням. Перегляд телевізора, “зависання” в інтернеті, читання, їжа – всі ці процедури мають власні місця проведення. І це – не ліжко.

ü Давайте “знаки” своєму організму, що пора спати. Спробуйте перед сном робити одні і ті ж дії – сформуєте чіткий рефлекс і засинати стане згодом легше. Такими діями можуть бути випитий теплого стакан молока, тепла ванна, легка музика.

ü Вечеряйте за дві-три години перед сном. Якщо ви зголодніли пізніше, з’їжте яблуко або випийте склянку кефіру. Органи травлення теж можуть працювати вночі, тому не “завантажуйте” їх роботою, дозвольте і їм зробити паузу.

Шкідливі звички, а саме паління, вживання алкоголю або наркотиків та систематичне переїдання – наносять значну шкоду нашому здоров'ю та нещадно псують зовнішність. 

Як побороти негативну звичку? Як перемогти її?

ü Крок 1. Побачити та визнати, що у вас є шкідлива звичка.Зрозуміти, що ця негативна звичка живе у вас та шкодить вашому здоров'ю і зовнішності. Жодна людина, яка, приміром, вживає алкоголь, не вважає себе залежним від нього. Тому перший крок – це визнання проблеми.

ü Крок 2. Описати та зрозуміти шкідливу звичку. Потрібно зустріти звичку "віч-на-віч" - вивчити її кожну "рису". Чим більше часу ви витратите на цьому етапі – тим глибше зрозумієте її і тим легше буде боротися із нею в майбутньому.

ü Крок 3. Зрозуміти наслідки шкідливої звички. Зрозуміти, яку шкоду приносить звичка особисто вам, вашим ближнім. Кожен має над цим задуматися. Адже кожна шкідлива звичка – це не тільки особиста проблема, а ще й незручність для всіх оточуючих.

ü Крок 4. Фіксуйте зміни. Фотографуйте себе, знімайте відео, оцінюйте – фіксуйте позитивні зміни. Діліться та обговорюйте з близькими позитивні зміни. Ведіть щоденник.

ü Крок 5. Вигадайте для себе винагороду. Нагороджуйте себе за досягнуті результати. Нехай це буде поїздка в гори, зустріч із друзями чи свіжа полуниця. Ви відчуєте, що ваші самооцінка та впевненість зросли. Як результат – звичка стане вашою другою натурою.

4.ЕМОЦІЙНА РІВНОВАГА:


Мало хто з сучасних людей вміє керувати своїми емоціями і зберігає бадьорість духу і позитивний настрій, незважаючи на життєві обставини. Основна маса людей зовсім не знає, як протистояти стресу: впадає в паніку, гнів, агресію, тривогу або інші негативні емоції, залежно від ситуації.

Фахівці рекомендують розвинути у себе навички, які допоможуть справлятися зі своїм станом і емоціями:


ü Навчіться переключати увагу з небажаних думок на те, що вам найбільше необхідно в даний момент. Так ви зможете негативні емоції трансформувати в позитивні.

ü Слідкуйте за своєю мімікою і виразом обличчя – адже вони нерозривно пов'язані з емоціями, які ви відчуваєте в поточний момент. Крім того, відстежуйте положення тіла, свої жести і те, як звучить ваш голос.

ü Коли вами заволодіває негативна емоція, постарайтеся дихати глибоко, рівно і повільно. Такий тип дихання знімає роздратування, а також напруга у всьому тілі.

ü Навчіться керувати своєю уявою. Постарайтеся повністю занурюватися в ті образи і фантазії, які ви представляєте в конкретний момент. Це дозволить вам легко перебудовуватися і абстрагуватися від негативних обставин або ситуацій.

Також, одна з найголовніших засад для зміцнення здоров’я, на мою думку, це усмішка. В житті дуже важливо посміхатися, радіти кожному дню.

  • ВИСНОВОК:
У наш час не можна вважати себе культурною людиною, не вміючи орієнтуватися в своєму самопочутті, у функціонуванні різних систем свого організму, не вміючи свідомо впливати на ці функції засобами фізичної культури. Кожна людина повинна прагнути оволодіти мистецтвом бути здоровим, не жаліючи на це ні часу, ні зусиль. Необхідно підтримувати інтерес до цієї теми і прагнути задовольнити її.


Тема "Імунна система людини, особливості її функціонування. Імунотерапія."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Імунна система людини, особливості її функціонування. Імунотерапія.

Оптацювати матеріали §27-28

Домашнє завдання:
1. Завдання для самоконтролю, сторінка 103.



Тема "Профілактика неінфекційних, інфекційних захворювань"

Теоретичний матеріал за посиланням:  Профілактика неінфекційних, інфекційних захворювань.

Оптацювати матеріали §29-30

Домашнє завдання:
1. Заповнити таблицю, сторінка 113-114.



Тема "Профілактика інвазійних захворювань. Профілактика захворювань ,що передаються статевим шляхом."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Профілактика захворювань ,що передаються статевим шляхом.

Оптацювати матеріали §31-32

Домашнє завдання:
1. Заповнити таблицю, сторінка 118.




Тема "Практична робота №2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Здоровя людини та навколишнє середовищє

Оптацювати матеріали сторінка 121-122

Домашнє завдання:
1. У Висновку сформулюйте рекомендації щодо профілактики захворювань людини.



Предмет "Географія"

Підручник Сергій Кобернік "Географія 11 клас.".
Посилання на підручник Географія

Тема "Політична географія та геополітика"

Опрацювати матеріали §27

Домашнє завдання:
1. Скласти схему форми політичних відносин, сторінка 141.
2. Опрацювати запитання 2,3,*4 сторінка 145.

Тема "Політична географія та геополітика. Українська держава та територія України."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Українська держава та територія України

Опрацювати матеріали §28

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Адміністративно - територіальний устрій України", сторінка 150.
2. Теми міні проектів, сторінка 151.


Тема "Населення України."

Опрацювати матеріали §29

Домашнє завдання:
1. Практична робота №9, сторінка 156.
2. Провести аналіз картограми, мал. 126, сторінка 153.

Тема 3. Економіка України в міжнародному поділі праці.

Тема "Сучасні риси національної економіки України."

Опрацювати матеріали §30

Домашнє завдання:
1. Дати відповідь на запитання 1-3, сторінка 160.

Тема "Україна на окремих світових товарних ринках. Сучасний стан енергетики."

Опрацювати матеріали §31, сторінка 160-162

Домашнє завдання:
1. Заповнити таблицю.


Тема "Сучасний стан окремих виробництв машинобудування."

Опрацювати матеріали §31, сторінка 162-164

Домашнє завдання:
1. Запитання 2, сторінка 164.


Тема "Сучасний стан окремих виробництв хімічної, деревообробної, легкої та харчової промисловості."

Опрацювати матеріали §32

Домашнє завдання:
1. Схема, малюнок 137, сторінка 167.

Тема "Сучасний стан окремих складових третинного сектору."

Опрацювати матеріали §33

Домашнє завдання:
1. Теми для дослідження та міні-проекти, сторінка 175.


Тема "Сталий (збалансований) розвиток."

Опрацювати матеріали §33, сторінка 174-175

Домашнє завдання:
1. Запитання 4, сторінка 175.

Предмет "Захист Вітчизни. Основи медичних знань"

Підручник А.Гудима Захист Вітчизни. Основи медичних знань 11кл.
Посилання на підручник Захист Вітчизни

Тема 5.2 "Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу"
Теоретичний матеріал за посиланням:  Домедична допомога під час бойових дій

Опрацювати матеріали §15-17

Домашнє завдання:
1.Якою є послідовністьдій щодо пораненого в червоній зоні?
2.Які загальні способи винесення пораненогоіз зони обстрілу?
3.Які способи відтягування пораненого однією людиною,двома особами?
4.Припинення кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога)

Тема 5.3 "Транспортування (переміщення) пораненого в сектор укриття."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Транспортування (переміщення) пораненого в сектор укриття.

Опрацювати матеріали §16

Домашнє завдання:
Виконати вправи 8-11, сторінка 97.

Залікова робота.


 1.Процес розшуку потерпілих на полі бою починається:
     а) з самого початку бойових дій;
     б) по закінченні бою;
     в) з середини бою;
     г) коли вирішать бійці;
     д) всі відповіді вірні.

2. Відтягування потерпілого з поля бою здійснюється:
а) до надання ПМД;
б) після надання ПМД;
в) значення не має;
д) всі відповіді вірні.

       3. Який спосіб наближення до потерпілого є найкращим на відкритій місцевості під час    бойових дій:
а) пригинаючись;
б) здійснюючи короткі перебіжки;
в) переповзання в положенні по – пластунськи;
г) всі відповіді вірні;
д) навшпиньках.

    4.Для розшуку потерпілих на великих територіях найефективнішим є використання:
а) пошукових груп;
б) спеціально навчених собак;
в) способу санітарних «грабель»;
г) механізованих засобів збирання.

5. Достовірними ознаками біологічної смерті є:
       а) відсутність дихання і серцебиття;   
       б) холодні кінцівки;
       в) поява трупного заклякання;
г) відсутність рефлексів;  
д) всі відповіді вірні.

6.Основними показаннями для проведення заходів реанімації є:
а) відсутність свідомості;
б) відсутність дихання і пульсу;
в) поява трупного заклякання;
г) висихання рогівки очей;
д) всі відповіді вірні.

7. Яка кількість військовослужбовців входить  до пошукових  груп :
        а) 3-4;
        б)1-2;
        в) 2-3;  
        г) 4-5;
        д) 5-6.

           8. Потерпілого з пораненням живота необхідно відтягувати у положенні:
        а) на боці;
        б) стоячі;
        в) на ношах;
        г) на животі;
        д) всі відповіді підходять.

              9. Для розшуку поранених використовують спеціально навчених собак у таких випадках:
         а) в лісисто-болотистих місцях;
         б) у населених пунктах;
         в) у нічний час;     
         г) у туман;         
         д) всі відповіді вірні.

 10. В секторі обстрілу перша медична допомога надається :
         а) непритомним;     
         б) з переломами;
         в) з сильною кровотечею;
         г) з опіками;
         д) всі відповіді вірні.

11. Шприц - тюбик використовують при:
         а) при опіках;   
         б)  при відкритих переломах;
         в) непритомним;
         г) бійцям в шоковому стані;
         д)всі відповіді вірні.

12.При масових ураженнях кого евакуюють першими:
  а)  поранені зі значними кровотечами;
  б) особи з переломами;
  в)  потерпілі, які перебувають у шоковому стані;
  г)  при опіка нижніх кінцівок;
  д) непритомних.



Предмет "Хімія"

Підручник П. Попель "Хімія 11 клас".
Посилання на підручник Хімія

Тема "Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Калію."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Калію.

Опрацювати матеріали §26

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи 208, 209, сторінка 162.


Тема "Розв'язання задач, виконання вправ."

Опрацювати матеріали §26

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи 210, 211, сторінка 162 - 163.



Тема "Солі. Їх поширення в природі."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Солі. Їх поширення в природі

Опрацювати матеріали §27

Домашнє завдання:
1. Схема "Типи солей", сторінка 164.


Тема "Середні та кислі солі."

Теоретичний матеріал за посиланням:  Середні та кислі солі

Опрацювати матеріали §27

Домашнє завдання:
1. переглянути фільм Застосування солей, та скласти схему "Застосування солей"


Тема "Розв'язання задач, виконання вправ."

Опрацювати матеріали §27

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи 217, 218, 219, сторінка 170.


Тема "Поняття про жорсткість води."

Опрацювати матеріали §28

Домашнє завдання:
1. Виконати вправи 2226-228, сторінка 175.



Тема "Сучасні силікатні матеріали."

Опрацювати матеріали §29

Домашнє завдання:
1. Скласти схему "Силікатні матеріали (Характеристика скла, кераміки, цементу)".
2. Виконати вправу 235, сторінка 179.


Тема "Мінеральні добрива."

Опрацювати матеріали §30

Домашнє завдання:
1. Виконати вправу 243, сторінка 186.
2. Підготувати повідомлення про "Нітрати в харчових продуктах"


Тема "Узагальнення знань. Підсумкова контрольна робота."


1. З поданих хімічних елементів виберіть неметал:
    А) Ca      Б) Li      B) I2          D)Mn
2. Адсорбція деяких речовин адсорбує токсичні речовини,  
    уповільнює або припиняє їх всмоктування, зменшує  
    небезпеку   гострого отруєння, знижує активність
    лікарських    засобів.   Назвіть цю речовину
    А)  активоване вугілля          Б) сорбекс
    В)  пероксид водню               Г) кальцій глюконат

3. Які особливості металів з нітратною кислотою?
    А) золото реагує з нітратною кислотою;
    Б) алюміній взаємодіє з нітратною кислотою;
    В) мідь взаємодіє з нітратною кислотою;

4. В поданому рівнянні вкажіть ступені окиснення хімічних
    сполук, та випишіть окисник та відновник:
3F2 + 2Al = 2AlF3

5. Обчисліть кількість речовини (моль) кисню об‘ємом 560 л  за нормальних умов. 

6. Гідроген хлорид безбарвний газ з різким характерним                     задушливим запахом. Він у 1,26 разів важчий за повітря. При атмосферному тиску і температурі –84°С гідроген хлорид переходить у рідкий стан, а при температурі –112°С – твердне. Сухий гідроген хлорид не вступає у взаємодію з металами, а при наявності слідів вологи реакція з активними металами відбувається енергійно. В 1 л води розчиняється до 500 л гідроген хлориду утворюючи хлоридну кислоту. Як виявити хлорид – іони в розчині ?

7. Амоніак добре горить у кисні, гірше на повітрі. Він горить
    блідим, зеленуватим полум’ям. При горінні утворюється вільний
     азот і вода. Напишіть це рівняння реакції.

8. Закінчіть рівняння реакцій, назвіть продукти реакції:
     NH3 + HCl            
    
NH3 + H2S
    
NH3 + H3PO4         
    
NH3 + HNO3 

9. За яких умов метали утворюють гідриди ?

10. Сульфатною кислотою подіяли на суміш магнію та магній
     оксиду масою 130 г. з масовою часткою  магнію в ній 20%.

     Обчисліть об’єм водню, що виділився при цьому. 

Немає коментарів:

Дописати коментар