гр 12 МШ-21

Виконані завдання надсилати Викладачу за адресою: tatyanatvereza@ukr.net

Предмет "Біологія"

Підручник Валерій Соболь "Біологія і Екологія 11 клас".
Посилання на підручник Біологія


Тема "Популяція. Класифікація та структура популяцій."

Опрацювати матеріали §37

Домашнє завдання:

Завдання для самоконтролю сторінка 143.

Тема "Властивості та характеристика екосистем."

Опрацювати матеріали §39-40

Теоретичний матеріал за посиланням: Різноманітність екосистем, їх динаміка, продуктивність та зміни.

Домашнє завдання:

Підготувати проект - презентацію за орієнтовним планом сторінка 151.

Тема "Захист проектів."


Тема "Екологічні сукцесії, як процеси саморозвитку екосистем."

Опрацювати матеріали §41

Теоретичний матеріал за посиланням: Екологічні сукцесії як процеси саморозвитку екосистем. презентаціяАгроценози

Домашнє завдання:

1. Дати визначення сукцесії, типи сукцесій.
2. Завдання для самоконтролю, сторінка 158.



Тема "Агроценози. особливості структури і функцінування."

Опрацювати матеріали §42

Теоретичний матеріал за посиланням: Агроценози

Домашнє завдання:

1. Заповнити порівняльну таблицю, сторінка 161-162.



Тема "Біосфера, як глобальна екосистема, її структура та межі."

Опрацювати матеріали §43

Теоретичний матеріал за посиланням: Біосфера

Домашнє завдання:

1. Завдання для самоконтролю, сторінка 166.



Тема "Біохімічні цикли, як необхідна умова існування Біосфери."

Опрацювати матеріали §44

Теоретичний матеріал за посиланням: Біохімічні цикли, як необхідна умова існування Біосфери

Домашнє завдання:

1. Скласти схему Біохімічного циклу Карбону, Нітрогену, Фосфору, Сульфуру на вибір.


Тема "Вчення В.І. Вернадського про Біосферу та Ноосферу."

Опрацювати матеріали §45

Теоретичний матеріал за посиланням: Вчення В.І. Вернадського про Біосферу та Ноосферу.

Домашнє завдання:

1. Заповнити таблицю, сторінка 174..


Тема "Узагальнення теми."

Опрацювати матеріали §45

Теоретичний матеріал за посиланням: Вчення В.І. Вернадського про Біосферу та Ноосферу.

Домашнє завдання:

1. Опрацювати матеріали, сторінка 175.
2. Залік після закінчення карантину

Предмет "Хімія"

Підручник Павло Попель "Хімія 11 клас".
Посилання на підручник Хімія


Тема "Кислоти. Кислотні дощі."

Опрацювати матеріали §21

Теоретичний матеріал за посиланням: Кислотні дощі

Домашнє завдання:

1. Зробити конспект "Хімічні властивості кислот". Підтвердити рівняннями реакцій.
2. Вправа 157, 160, сторінка 127.

Тема "Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами."

Опрацювати матеріали §21

Теоретичний матеріал за посиланням: Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами

Домашнє завдання:

1. Зробити конспект "Хімічні властивості кислот". Підтвердити рівняннями реакцій.
2. Вправа 158, 159, сторінка 127.


Тема "Розв'язування задач. Виконання вправ."

Опрацювати матеріали §22

Домашнє завдання:

1. Опрацювати матеріал "Розрахунки за хімічними рівняннями в результаті надлишку реагенту", сторінка 129-131.
2. За поданим зразком у підручнику виконати вправи 166, 167 сторінка 132.


Тема "Контрольна робота після закінчення карантину."




Предмет "Захист відчизни. Основи медичних знань."

Підручник А.Гудима Захист Вітчизни. Основи медичних знань 11кл.
Посилання на підручник Захист Вітчизни

Тема 5.2
Надання домедичної допомоги в секторі обстрілу
Теоретичний матеріал за посиланням:  Домедична допомога під час бойових дій

Опрацювати матеріали §15-17

Домашнє завдання:
1.Якою є послідовністьдій щодо пораненого в червоній зоні?
2.Які загальні способи винесення пораненогоіз зони обстрілу?
3.Які способи відтягування пораненого однією людиною,двома особами?
4.Припинення кровотечі за допомогою спеціальних джгутів (самодопомога)

Тема 5.4 
Надання допомоги в секторі  укриття
Теоретичний матеріал за посиланням: Надання допомоги в секторі укриття,
Сердцево-легенева реанімаціяСучасні принципи припинення кровотечі

Опрацювати матеріал §18-26

Домашнє завдання:
1.Первинний огляд пораненого, визначення ознак життя.
2. Проведення сердцево-легеневої реанімації.
3. накладання пов'язки на грудну клітку, голову, живіт у секторі укриття.
4. Традиційні способи припинення кровотеч.
5. Сучасні принципи припинення кровотеч.
6. Припинення кровотечі з рани тулуба за допомогою гемостатичних засобів.

Залікова робота.


 1.Процес розшуку потерпілих на полі бою починається:
     а) з самого початку бойових дій;
     б) по закінченні бою;
     в) з середини бою;
     г) коли вирішать бійці;
     д) всі відповіді вірні.

2. Відтягування потерпілого з поля бою здійснюється:
а) до надання ПМД;
б) після надання ПМД;
в) значення не має;
д) всі відповіді вірні.

       3. Який спосіб наближення до потерпілого є найкращим на відкритій місцевості під час    бойових дій:
а) пригинаючись;
б) здійснюючи короткі перебіжки;
в) переповзання в положенні по – пластунськи;
г) всі відповіді вірні;
д) навшпиньках.

    4.Для розшуку потерпілих на великих територіях найефективнішим є використання:
а) пошукових груп;
б) спеціально навчених собак;
в) способу санітарних «грабель»;
г) механізованих засобів збирання.

5. Достовірними ознаками біологічної смерті є:
       а) відсутність дихання і серцебиття;   
       б) холодні кінцівки;
       в) поява трупного заклякання;
г) відсутність рефлексів;  
д) всі відповіді вірні.

6.Основними показаннями для проведення заходів реанімації є:
а) відсутність свідомості;
б) відсутність дихання і пульсу;
в) поява трупного заклякання;
г) висихання рогівки очей;
д) всі відповіді вірні.

7. Яка кількість військовослужбовців входить  до пошукових  груп :
        а) 3-4;
        б)1-2;
        в) 2-3;  
        г) 4-5;
        д) 5-6.

           8. Потерпілого з пораненням живота необхідно відтягувати у положенні:
        а) на боці;
        б) стоячі;
        в) на ношах;
        г) на животі;
        д) всі відповіді підходять.

              9. Для розшуку поранених використовують спеціально навчених собак у таких випадках:
         а) в лісисто-болотистих місцях;
         б) у населених пунктах;
         в) у нічний час;     
         г) у туман;         
         д) всі відповіді вірні.

 10. В секторі обстрілу перша медична допомога надається :
         а) непритомним;     
         б) з переломами;
         в) з сильною кровотечею;
         г) з опіками;
         д) всі відповіді вірні.

11. Шприц - тюбик використовують при:
         а) при опіках;   
         б)  при відкритих переломах;
         в) непритомним;
         г) бійцям в шоковому стані;
         д)всі відповіді вірні.

12.При масових ураженнях кого евакуюють першими:
  а)  поранені зі значними кровотечами;
  б) особи з переломами;
  в)  потерпілі, які перебувають у шоковому стані;
  г)  при опіка нижніх кінцівок;
  д) непритомних.

Немає коментарів:

Дописати коментар